در حال بارگزاری

شما اینجا هستید:خانهوبلاگ چطوری از پست گذاشتن درامد زایی کنیم؟!
چطوری از پست گذاشتن درامد زایی کنیم؟!

محتوا کارکردهای زیادی دارد: ارزش سایت شما را افزایش می دهد، وفاداری مشتری را ایجاد می کند، مشتریان جدید را از طریق پیوند مداوم جذب می کند و رتبه موتورهای جستجوی شما را بهبود می بخشد. اما نکته اصلی برای هر استراتژی محتوایی افزایش مشتریان و درآمد شماست. و محتوا، به طور تصادفی، یک عملکرد دیگر دارد: تبدیل می کند. این یک مسیر مستقیم را برای خواننده ایجاد می کند تا به خریدار تبدیل شود.

ممکن است تعریف شما از «تبدیل» بسته به کسب‌وکارتان متفاوت باشد، اما مهم نیست که چه قالبی را انتخاب می‌کنید، واداشتن خوانندگانتان به تبدیل یک اقدام فوری و قابل اندازه‌گیری است که شما را مستقیماً به درآمد بیشتری می‌رساند. نوشتن محتوایی که برای تبدیل بهینه شده باشد می تواند دشوار باشد، به خصوص اگر در این هنر تازه کار هستید، اما استراتژی های زیر می توانند به شما در رسیدن به این هدف کمک کنند.

1. مستقیم با مخاطبتون صحبت کنید!

اگر می‌خواهید خواننده را تبدیل کنید، باید مستقیماً با آن‌ها، یعنی مخاطبان هدف خود صحبت کنید. این بدان معناست که به گونه ای بنویسید که برند شما احساس آشنایی، قابل اعتماد و نزدیک شدن کند. مشکل معمول در اینجا این است که نفهمید مخاطب هدف شما چه کسی یا چه کسی است. بسیاری از کسب و کارها دوست دارند باور کنند که زیر آفتاب برای همه می نویسند، اما واقعیت این است که شما باید مخاطبان هدف خود را به یک یا دو جمعیت خاص محدود کنید – و برای آنها بنویسید.

2. نفروشید

تشویق به تبدیل برابر با فروش نیست. با فروش مستقیم، شما به فردی پیشنهاد می کنید که تنها قصد خرید یک محصول را داشته باشد. با بهینه سازی تبدیل، مجموعه ای از شرایط محیطی را ایجاد می کنید که به طور طبیعی افراد بیشتری را تشویق می کند تا تصمیم خرید بگیرند. استفاده از محتوای خود برای ارائه مستقیم محصولات و خدمات، بلافاصله خریداران احتمالی شما را خاموش می کند. در عوض، روی نوشتن محتوای عالی تمرکز کنید و به کاربران خود اجازه دهید خودشان بفهمند که آیا آماده خرید از شما هستند یا خیر.

3. خود را به عنوان یک اقتدار تقویت کنید.

مردم بیشتر از منابعی که به آنها اعتماد دارند خرید می کنند و ایجاد اعتماد به برند به طور فزاینده ای دشوار می شود. یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش اعتماد مشتریان به برند شما این است که از محتوای خود به عنوان وسیله‌ای برای افزایش اعتبار خود استفاده کنید. وقتی مردم شما را به عنوان یک مرجع در صنعت ببینند، احساس راحتی بیشتری در خرید از شما خواهند داشت. برای انجام این کار، باید موضوعاتی را که در جایگاه هدف شما قرار می‌گیرند با دقت انتخاب کنید و آنها را با جزئیات زیاد بررسی کنید و درک کامل خود را از موضوع نشان دهید. همچنین به معرفی ایده‌های جدید کمک می‌کند و در نتیجه در نظر خوانندگان شما به یک «رهبر فکری» تبدیل می‌شود.

4. از اقتدار دیگران وام بگیرید.

متأسفانه، اثبات تخصص خود فقط می تواند شما را به این نتیجه برساند. اگر می خواهید به سرعت قدرت درک شده خود را افزایش دهید، آن اقتدار را از دیگران قرض بگیرید. راه های مختلفی برای این کار وجود دارد؛ یکی از ساده ترین آنها نقل قول از دیگر رهبران صنعت شناخته شده در زمینه وبلاگ شما است – این نشان می دهد که شما تکالیف خود را انجام داده اید و برند خود را با نام آنها هماهنگ می کنید. استناد به حقایق از منابع برجسته یا قابل اعتماد یکی دیگر از راه های ظریف دیگر برای تقویت اقتدار شما از طریق شهرت تثبیت شده دیگران است، و اگر بتوانید به نحوی در یک گواهینامه کار کنید، در وضعیت خوبی خواهید بود.

5. یک عنصر احساسی اضافه کنید.

زمانی که محتوای شما یک ته احساسی وجود داشته باشد، احتمال تغییر افراد بیشتر است. نوع و سطح احساسی که انتخاب می کنید به برند شما و موضوعی که در حال بررسی آن هستید بستگی دارد. استفاده از همدردی گاهی موثر است، همانطور که استفاده از هیجان برای ایجاد یک تبدیل سریع. استفاده از ترس یکی دیگر از تاکتیک‌های رایج است – به عنوان مثال، اشاره به این که خوانندگان بدون محصولی مانند شما ممکن است آسیب‌پذیر باشند. اما مراقب باشید؛ استفاده از جذابیت های عاطفی بیش از حد می تواند شما را بداخلاق یا تهاجمی جلوه دهد.

6. از کلمات عملی قوی برای افزایش فعالیت استفاده کنید.

هنگامی که به دعوت به اقدام خود منجر می‌شوید، از کلمات عملی استفاده کنید تا احتمال این که خوانندگان شما در معرض خطر قرار بگیرند را افزایش دهید. عبارات فریبنده مانند «اینجا کلیک کنید» و «اکنون اقدام کنید» احتمالاً در دوران مدرن خیلی خوب کار نمی کنند، اما همچنان می توانید از عباراتی مانند «بیشتر بخوانید» یا «شروع به کار» استفاده کنید. از سوی دیگر، استفاده از هر نوع زبان غیرفعال می‌تواند به کاربران اجازه دهد تا از فراخوانی برای اقدام شما عبور کنند و در نتیجه نرخ تبدیل شما را متضرر کند.

7. از شر عوامل حواس پرتی خلاص شوید.

هدف نهایی شما این است که کاربران خود را به تبدیل تبدیل کنید، بنابراین هنگامی که دعوت به اقدام خود را معرفی می کنید، مراقب باشید که آنها را با هیچ گزینه دیگری منحرف نکنید. به عنوان مثال، اگر مقاله خود را با فراخوانی ببندید که افراد را به یک فرم ثبت‌نام هدایت می‌کند، سرنخ‌ها را به سایر قسمت‌های سایت خود نیز وارد نکنید یا در یک خطای فاحش‌تر، سرنخ‌ها را وارد نکنید. سایت های خارجی گنجاندن گزینه‌های زیاد می‌تواند بازدیدکنندگان شما را منحرف کند یا به‌جای اینکه مستقیماً به فرصت تبدیل شما هدایت شود، آنها را به طور تصادفی در اطراف سایت هدایت کند.

8. صفحات خود را به یکدیگر پیوند دهید تا نرخ پرش را کاهش دهید.

همچنین شایان ذکر است که کاهش نرخ پرش شما و در نتیجه نگه داشتن بازدیدکنندگان بیشتر در وب سایت شما برای مدت طولانی تر، همچنین می تواند تعداد کل تبدیل های شما را افزایش دهد و یکی از راه های پایین نگه داشتن نرخ پرش شما این است که صفحات خود را محکم به هم متصل کنید. قرار دادن پیوندهایی در بدنه محتوای خود به سایر بخش‌های محتوا یا بخش‌های دیگر سایت می‌تواند به جای اینکه اجازه خروج از سایت را بدهد، آنها را برای مدت طولانی‌تری علاقه مند نگه می‌دارد. اگر این گزینه را دارید، انتقال آنها به یک تبدیل همیشه بهتر از هدایت آنها به یک صفحه دیگر است، اما پیوند صفحات شما راهی برای پوشش شرط های شماست.

این استراتژی ها راه های مفیدی برای افزایش نرخ تبدیل محتوای شما هستند. مهم ترین عنصر بهینه سازی تبدیل را فراموش نکنید: تجزیه و تحلیل و تنظیم. استراتژی خود را برای یک ماه توسعه دهید و نتایج تلاش های خود را اندازه گیری کنید، سپس چند تغییر ایجاد کنید، به مدت یک ماه اجرا کنید و نتایج را دوباره اندازه گیری کنید. به تدریج تغییراتی را که به نظر می رسد مؤثر هستند، بیشتر کنید و تغییراتی را که مؤثر نیستند کنار بگذارید. تنها از طریق یک فرآیند تجزیه و تحلیل و بازنگری می توانید استراتژی تبدیل مبتنی بر محتوا را کامل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *