در حال بارگزاری

شما اینجا هستید:خانهوبلاگ چگونه در سال 2024 یک فریلنسر شویم!
چگونه در سال 2024 یک فریلنسر شویم!

 

فریلنسینگ فرصتی باورنکردنی برای کنترل روش کار شما ارائه می دهد. به عنوان یک فریلنسر، شما این آزادی را دارید که از هر کجا و در هر زمان کار کنید. شما باید برنامه خود را ایجاد کنید، ساعات کاری خود را تنظیم کنید و تصمیم بگیرید که کدام پروژه ها را انجام دهید. این مزایا به همین دلیل است که بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند کار نیمه وقت را به عنوان یک کار فرعی شروع کنند یا آن را به شغل تمام وقت خود تبدیل کنند.

بر اساس گزارش فریلنس فوروارد ما، در واقع، 38 درصد از آمریکایی‌ها در سال گذشته به صورت آزاد کار می‌کردند و تقریباً 1.3 تریلیون دلار به اقتصاد ایالات متحده کمک کردند.

اما چگونه می توان به عنوان یک فریلنسر شروع به کار کرد؟ اگر می خواهید اولین قدم را برای تبدیل شدن به یک فریلنسر بردارید اما مطمئن نیستید که چگونه شروع کنید، در جای درستی هستید.

در این مقاله 9 مرحله برای تبدیل شدن به یک فریلنسر در سال 2024 و جذب اولین مشتری مورد بحث قرار خواهد گرفت.

1.خدمات و پیشنهاد خود را تعریف کنید
2.مخاطب هدف خود را پیدا کنید
3.یک ساختار قیمت گذاری ایجاد کنید
4.یک نمونه کار شگفت انگیز بسازید
5.یک پیشنهاد عالی بنویسید
6.با مشتری خود رابطه ایجاد کنید
7.به توسعه مهارت های خود ادامه دهید
8.با سایر فریلنسرها شبکه کنید
9.به یافتن مشتریان جدید ادامه دهید

مشاغل آزاد پرطرفدار

مشتریان به دنبال فریلنسرهای موفقی هستند که تقریباً در هر صنعت، شغل و مجموعه مهارتی مشکلات خود را حل کنند. کسب‌وکارهایی از استارت‌آپ‌ها تا 50 درصد از Fortune 500، استخدام استعدادهای آزاد در Upwork را بخشی از استراتژی کسب‌وکار خود قرار داده‌اند.

صرف نظر از مهارت شما، مشتری به دنبال یک فریلنسر مانند شما است تا مشکل خود را حل کند. در زیر تعدادی از محبوب ترین مشاغل آزاد در سال 2024 و چشم انداز شغلی پیش بینی شده توسط اداره آمار کار آمده است.

.توسعه دهنده نرم افزار – 25%
.نویسنده – 4%
.بازاریاب دیجیتال – 6٪
.توسعه دهنده وب / تلفن همراه – 16٪
.طراح گرافیک – 3%
.دستیار مجازی
.مدیر رسانه های اجتماعی – 6٪
.مترجم – 4%
.عکاس – 4%
.توسعه دهنده محتوا
کسب و کارها در بیش از 180 کشور از بازار کار Upwork برای یافتن فریلنسرهای با استعداد در 8000 مهارت و 180+ دسته کار استفاده می کنند. هر روز هزاران فرصت کاری ارائه می شود.

هنگام فریلنسری در Upwork، مشتریان و کار شما در یک مکان هستند. می‌توانید مشاغل جدید پیدا کنید، به مشتریان پیام دهید، کار ارسال کنید و همه در این پلتفرم حقوق دریافت کنید.

فریلنسر شدن در 9 مرحله آسان

خوداشتغالی و انجام کار آزاد می تواند به شما کنترل بیشتری بر حرفه خود بدهد. کار از راه دور و تنظیم ساعات کاری خود نیز می تواند به تعادل بین کار و زندگی کمک کند. فریلنسری را به عنوان یک کار جانبی برای کسب درآمد اضافی و کسب تجربه شروع کنید یا به عنوان یک حرفه تمام وقت به آن نزدیک شوید.

صرف نظر از سفر شما، 9 مرحله ذکر شده در زیر شما را از بسیاری از موانع رایجی که فریلنسرهای جدید با آن روبرو هستند، راهنمایی می کند.

1. خدمات و پیشنهاد خود را تعریف کنید

تبدیل مهارت های خود به خدمات قابل فروش اولین قدم برای تبدیل شدن به یک فریلنسر است. در مورد مهارت هایی که دارید فکر کنید و سپس Talent Marketplace™ را بررسی کنید تا مشاغل موجود را ببینید. اینها پرتقاضاترین مهارت های کاری در Upwork برای سال 2024 هستند.

هنگامی که مهارت های خود را شناسایی کردید، باید آنها را بازاریابی کنید. برای انجام این کار، باید بدانید که چگونه مهارت های شما می تواند به یک مشتری بالقوه کمک کند. سعی کنید خود را به جای مشتریان ایده آل خود قرار دهید. مشکلاتی را که آنها دارند و اینکه چگونه مهارت های شما می تواند مشکل را حل کند در نظر بگیرید.

به یاد داشته باشید که مشتریان به دنبال راه حلی برای یک مشکل هستند. برای اینکه یک فریلنسر موفق باشید، باید وضعیت مشتری را درک کنید و از خدمات خود برای رسیدگی به مشکل آنها استفاده کنید. سپس می توانید در نمای کلی نمایه و پیشنهادات خود با نقاط درد مشتری خود صحبت کنید.

شرح مختصری از خدمات فریلنسری خود ارائه دهید که به شما کمک می کند آن را به شرکت ها بفروشید. سعی کنید به طور خلاصه توضیح دهید که چه کاری می توانید انجام دهید، چگونه آن را انجام می دهید، و چه نوع کسب و کار یا مشتری به شما کمک می کند. هنوز نگران قیمت نباشید. در مراحل بعدی به آن خواهیم رسید.

2. مخاطب هدف خود را پیدا کنید

اکنون که یک سرویس فریلنسری برای ارائه دارید، باید یک مخاطب هدف پیدا کنید. با شناسایی نوع مشتریانی که برای خدمات شما مناسب هستند، شروع کنید. آیا این مشتریان مشکل مشترک و ویژگی های مشترک دارند؟ آیا آنها در یک صنعت خاص هستند؟

به عنوان یک فریلنسر جدید، صرفاً عالی بودن در کاری که انجام می‌دهید کافی نیست تا مشتریان به طور خودکار شما را جستجو کنند. بسیار مهم است که خود را در مقابل مشتریان بالقوه خود قرار دهید تا بتوانند در مورد خدمات شما اطلاعات کسب کنند. شما باید نقش فعالی در یافتن مشتریان بالقوه داشته باشید. اکثر فریلنسرها از سه راه برای جذب مشتری استفاده می کنند:

.در پلتفرم های آگهی کار آزاد شرکت کنید
.از ارتباطات و شبکه های موجود استفاده کنید
.بازاریابی، تبلیغات و اطلاع رسانی انجام دهید
درک اینکه کدام یک از این گزینه ها برای شما بهتر کار می کند، کلید پیدا کردن مشتریان مرتبط برای خدمات شما است.

“من کسب و کار آزاد خود را در Upwork شروع کردم و اولین مشتری آزاد خود را از طریق پلتفرم Upwork پیدا کردم. در طول سال بعد، تجارت خود را منحصراً از طریق Upwork و ارجاع مشتری بدون پرداخت هزینه برای تبلیغات یا شرکت در یک رویداد شبکه توسعه دادم.”
-شان کوپ

Upwork یک بازار کار است که به فریلنسرها و مشتریان کمک می کند تا با پروژه های معنادار ارتباط برقرار کرده و درگیر شوند. در Upwork، مشتریان به طور فعال پروژه های موجود را در چندین دسته ارسال می کنند. برای یافتن پروژه هایی که با مهارت های شما مطابقت دارند می توانید اینجا را جستجو کنید.

3. یک ساختار قیمت گذاری ایجاد کنید

هنگامی که خدمات و بازار هدف خود را به وضوح تعریف کردید، زمان تعیین قیمت می رسد. هدف این است که بدون از دست دادن مشاغل احتمالی، مبلغی را که به شما پرداخت می شود، به حداکثر برسانید. بنابراین، با نگاه کردن به رقبای خود در بازار شروع کنید. آنها برای خدمات فریلنسری مشابه چه هزینه ای دریافت می کنند؟

در واقعیت، هیچ فرمول کاملی برای قیمت گذاری خدمات فریلنسر شما وجود ندارد. بسیاری از متغیرها می توانند بر مبلغی که مشتریان مایل به پرداخت هستند تأثیر بگذارند:

.تجربه
.تقاضا برای مهارت
.صنعت
.مدت زمان پروژه
.تحویل دادنی ها
.پیچیدگی پروژه
.موقعیت جغرافیایی مشتری
.ضرورت
خوشبختانه، Upwork دارای منابع مفیدی است که به شما کمک می کند تا در مورد نحوه قیمت گذاری خدمات فریلنسری خود پیمایش کنید. برای دریافت نکات و بهترین شیوه ها می توانید از این مسیر یادگیری Upwork Academy استفاده کنید. محاسبه‌گر نرخ فریلنسری می‌تواند به شما کمک کند که حداقل نرخ ساعتی شما بر اساس هزینه‌های جاری شما مانند اجاره و خدمات آب و برق چقدر باشد.

به عنوان یک فریلنسر Upwork، می‌توانید بر اساس پروژه، هزینه‌های ساعتی یا قیمت ثابت را از مشتریان دریافت کنید. شما باید یک نرخ ساعتی برای پروفایل خود تعیین کنید، و می توانید پروفایل های تخصصی تنظیم کنید و نرخ ساعتی متفاوتی را برای مهارت های فردی تعیین کنید. راهنمای نرخ ساعتی می تواند به شما کمک کند تا ایده ای از میانگین نرخ مهارت های محبوب در پلت فرم را به شما ارائه دهد.

اجازه ندهید عدم اطمینان در مورد ساختار قیمت گذاری شما را از شروع کار باز دارد. نرخ های شما دائمی نیست. می توانید در آینده آنها را تغییر دهید. با قیمتی شروع کنید که با آن احساس راحتی می کنید، و سعی کنید در مورد آن زیاد فکر نکنید.

4. یک نمونه کار شگفت انگیز بسازید

ایجاد یک نمونه کار متقاعد کننده گامی جدایی ناپذیر برای تبدیل شدن به یک فریلنسر موفق است. به عنوان یک فریلنسر، پورتفولیوی شما با به نمایش گذاشتن دستاوردها و پروژه های گذشته، کیفیت کار شما را تعیین می کند. این فرصت شماست تا به مشتریان نشان دهید – نه فقط به آنها بگویید – چه کاری می توانید انجام دهید و ارزش تخصص خود را.

داشتن پورتفولیو برای مهارت های خلاقانه و فنی به همان اندازه مهم است. پورتفولیوی Upwork شما به شما این امکان را می دهد که بهترین کار خود را بدون توجه به شکل آن به مشتریان نشان دهید.

نمونه کارها شما باید چشمگیرترین پروژه های مرتبط با ارائه خدمات شما را برجسته کند. هر قطعه در پورتفولیوی شما باید تصویر واضحی از مشارکت شما و نحوه سود آن پروژه برای مشتری ارائه دهد.

برخی از مواردی که یک نمونه کار قوی می تواند شامل مطالعات موردی، توصیفات، نتایج مبتنی بر داده ها، تصاویر، نمودارها، نمونه های کار، و ماکت ها باشد. دریافت مجوز از مشتریان قبلی قبل از گنجاندن مواد پروژه آنها در نمونه کارها بسیار مهم است.

5. یک پیشنهاد عالی بنویسید

اولین پروژه های Upwork شما باید کاملاً با مهارت های فهرست شده در نمایه شما مطابقت داشته باشد. وقتی پروژه‌ای را پیدا کردید که مطمئن هستید می‌توانید خدمات عالی برای آن ارائه دهید، زمان ارائه یک پیشنهاد فرا رسیده است.

پروپوزال مناسب می تواند به معنای تفاوت بین تضمین یک شغل باشد یا نه، بنابراین بسیار مهم است که یک الگوی پروپوزال داشته باشید که برای شما مناسب باشد و سپس آن را برای هر شغل خاص شخصی کنید. صرف این زمان و تلاش اضافی، صداقت، اشتیاق و حرفه ای بودن شما را نشان می دهد.

می‌توانید از نکات پیشنهادی ارائه‌شده توسط Uma، هوش مصنوعی Upwork’s Mindful برای کمک به ایجاد پیشنهادهای قوی‌تر استفاده کنید. پس از نوشتن پروپوزال خود، نکات شخصی‌سازی‌شده‌ای را بر اساس شرح شغل دریافت خواهید کرد تا مطمئن شوید که بهترین کار را انجام می‌دهید.

پیشنهاد شما فرصتی است برای نشان دادن علاقه خود به پروژه و توضیح اینکه چرا فریلنسر مناسبی برای پروژه هستید. باید نیازهای مشتری را مشخص کند، چگونه می توانید کمک کنید، و اعتبار و صلاحیت های خود را ارائه دهید.

اگر در مورد شغلی احساس شدیدی دارید، می توانید پیشنهاد خود را تقویت کنید تا برجسته شوید. پیشنهادهای تقویت شده 17 درصد بیشتر توسط مشتریان دیده می شود.

6. با مشتری خود رابطه ایجاد کنید

به عنوان یک فریلنسر، مشتریان شما کسب و کار شما هستند. اگرچه ممکن است بدیهی به نظر برسد، مهم است که یک رابطه کاری مثبت با مشتریان خود ایجاد کنید. فریلنسرهای موفق به جای اینکه کار را به عنوان یک معامله تمام شده در نظر بگیرند، با مشتریان ارتباط برقرار می کنند.

ایجاد یک مشارکت بلندمدت می تواند منجر به ارجاع مجدد کسب و کار و مشتریان جدید شود. این نکات کلیدی را هنگام ایجاد رابطه با مشتریان خود در نظر داشته باشید:

.انجام کار عالی: کار با کیفیت بالا برای رضایت مشتری ضروری است. شما باید ارزش ارائه دهید و مشکل مشتری را حل کنید تا فرصتی برای ایجاد یک رابطه طولانی مدت با مشتری داشته باشید.
.با مشتری ارتباط برقرار کنید: ارتباط موثر با مشتری یک رابطه تجاری قوی‌تر ایجاد می‌کند و مشتریان را تشویق می‌کند تا به همکاری با شما در پروژه‌های جدید ادامه دهند.
.ایجاد اعتماد از طریق ثبات: با تکمیل مداوم کار خود در زمان مقرر و ارائه محصولات دقیق، می توانید اعتماد ایجاد کنید و نشان دهید که مشتری شما می تواند در آینده به شما وابسته باشد.
.فرصت هایی را برای ارائه ارزش بیشتر پیدا کنید: با نشان دادن ابتکار عمل، شناسایی راه حل های جدید و بر عهده گرفتن مسئولیت های اضافی، ارزش بالقوه خود را به مشتری نشان می دهید و راه های جدیدی را برای همکاری با یکدیگر باز می کنید.

7. به توسعه مهارت های خود ادامه دهید

فریلنسرها برای خدمات و مهارت هایی که به مشتریان خود ارائه می دهند استخدام می شوند. در نتیجه، برای فریلنسرها بسیار مهم است که به طور مداوم مهارت های خود را بهبود بخشند، با تغییرات سازگار شوند و دانش خود را گسترش دهند. ارتقاء مهارت و همگامی با روندهای فعلی نیز برای ارائه بالاترین سطح خدمات به مشتریان شما ضروری است. منابع یادگیری آنلاین مانند Udemy، LinkedIn Learning، Coursera و حتی آموزش های YouTube نقطه شروع عالی برای اطمینان از به روز بودن مهارت های شما هستند.

8. با سایر فریلنسرها شبکه کنید

از دیگر فریلنسرها بیاموزید و با شبکه سازی مشاغل را به این سو و آن سو معرفی کنید. هنگامی که به عنوان یک حرفه ای مستقل کار می کنید، ممکن است محیط تیمی را نداشته باشید که کارمند بودن می تواند فراهم کند.

پیوستن به انجمن Upwork می‌تواند از طریق انجمن‌ها و رویدادهای حضوری و مجازی، پشتیبانی مورد نظر شما را فراهم کند. می توانید تجربیات خود را به اشتراک بگذارید و از سایر فریلنسرها مشاوره بگیرید. وقتی دعوت شغلی را در Upwork رد می کنید، می توانید یک فریلنسر دیگر را معرفی کنید. ایجاد شبکه Upwork می تواند به شما کمک کند تا در مصاحبه های بیشتری برنده شوید.

9. به یافتن مشتریان جدید ادامه دهید

بخش مهمی از ایجاد کسب و کار شما، پذیرش پروژه‌ها و مشتریان مستقل جدید است. برخی از مشتریان ممکن است بخواهند با شما درازمدت کار کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است فقط یک بار به مهارت های شما نیاز داشته باشند – بسته به نوع خدماتی که ارائه می دهید. باید زمانی را برای بررسی Talent Marketplace™ و پاسخ به دعوت‌های شغلی اختصاص دهید.

بخشی از استراتژی بازاریابی شما می تواند اجرای تبلیغات Upwork باشد. می‌توانید نشان در دسترس بودن خود را روشن کنید تا به مشتریان اطلاع دهید که آماده انجام کارهای بیشتر هستید یا نمایه خود را برای متمایز شدن تقویت کنید.

چرا باید به فکر فریلنسر شدن باشید – 9 مزیت در سال 2024

آزادکاری و رئیس خود بودن مزایای بسیاری دارد. شما باید تصمیم بگیرید که چه زمانی، کجا و چگونه کار کنید. ممکن است بخواهید به عنوان جایگزینی برای کار در دفتر به عنوان یک کارمند تمام وقت به صورت آزاد کار کنید یا این کار را خارج از شغل 9 تا 5 خود به عنوان یک شغل جانبی تبدیل کنید.

این مزایای قدرتمند فریلنسری را در نظر بگیرید:

1. انعطاف در برنامه کاری

هنگام فریلنسری، می‌توانید با تصمیم‌گیری در مورد پروژه‌ها و مشتریانی که بر عهده دارید، برنامه زمانی خود را ایجاد کنید. می توانید تصمیم بگیرید که از ساعت 9 تا 5 کار کنید یا برنامه جایگزینی پیدا کنید که برای سبک زندگی شما مناسب باشد. به مشتریان خود اطلاع دهید که چه زمانی می توانند به شما دسترسی پیدا کنند و سپس زمانی که بیشترین بهره وری را دارید، کار کنید. این چیزی است که یک روز در زندگی به عنوان یک فریلنسر می تواند شبیه باشد.

2. انتخاب پروژه ها

در مقایسه با کار به عنوان یک کارمند تمام وقت، فریلنسینگ به شما امکان انتخاب بیشتری نسبت به پروژه هایی که روی آنها کار می کنید می دهد. در یک شغل تمام وقت، همیشه نمی‌توانید به مدیر خود بگویید «نه»، اما به عنوان یک حرفه‌ای مستقل، می‌توانید فقط دعوت‌های شغلی را بپذیرید و برای پروژه‌هایی که به نظرتان جالب است و با مهارت‌هایتان مطابقت دارد، پیشنهاد بدهید. شما می توانید در حوزه کاری خود کار کنید و در کاری که از انجام دادن آن لذت می برید بیشتر یک متخصص باشید تا کلی.

3. کنترل بر حجم کار

تنظیم برنامه خود همچنین به شما کنترل بیشتری بر حجم کاری خود می دهد تا بتوانید تعادل کار و زندگی بهتری ایجاد کنید. پروژه ها و مشتریان جدید را فقط در صورت داشتن ظرفیت بپذیرید. همچنین می توانید در صورت نیاز مرخصی بگیرید. این کنترل می تواند به شما در جلوگیری از فرسودگی و بهبود مدیریت زمان کمک کند.

4. پتانسیل برای درآمد بالاتر

همانطور که تقاضا برای خدمات شما افزایش می یابد، درآمد شما هنگام فریلنسری نیز افزایش می یابد. بسیاری از فریلنسرها با ارتقاء مهارت و کسب تجربه، نرخ خود را افزایش می دهند. زمانی که به عنوان کارمند کار می کنید، معمولاً باید منتظر بمانید تا شرکت به شما افزایش یا پاداش بدهد. فریلنسرها بر اساس مهارت ها، تخصص و تقاضای خود می توانند آنچه را که هزینه می کنند انتخاب کنند.

5. فرصت کار از راه دور

فریلنسرها می توانند برای اکثر مشاغل، به خصوص در Upwork، از خانه کار کنند. کار از راه دور به این معنی است که شما مجبور نیستید به دفتر رفت و آمد کنید تا بتوانید در هر کجا که می خواهید زندگی کنید (با در نظر گرفتن مناطق زمانی مشتری خود). برخی از فریلنسرها عشایر دیجیتالی هستند که در حالی که برای مشتریان خود کار می کنند به سراسر جهان سفر می کنند، در حالی که برخی دیگر دفاتر خانگی ایجاد می کنند و از اینکه می توانند زمان بیشتری را برای مراقبت از خود و با خانواده بگذرانند لذت می برند.

6. توسعه مهارت

فریلنسینگ یک شغل مبتنی بر مهارت است. یک مهارت قابل فروش را بیاموزید و بلافاصله با انجام پروژه های کوچک برای مشتریان، تجربه کسب کنید. برای موفقیت لزوماً لازم نیست مدرک داشته باشید. درعوض، می‌توانید دوره‌های آنلاین را بگذرانید و گواهینامه‌هایی را در مهارت‌های مورد نیاز مشتریان کسب کنید.

7. ساختن یک برند شخصی

فریلنسینگ کسب و کاری است که شما باید آن را رشد و توسعه دهید. بخشی از این امر ساختن برند شخصی شماست. همانطور که جایگاه خود را پیدا می کنید و شهرت خود را توسعه می دهید، می توانید خود را به عنوان “فرد مراجعه کننده” برای آن مهارت قرار دهید.

رایان کلارک، فریلنسر خبره، خود را به عنوان آقای شیرپوینت معرفی کرد و بیش از 2 میلیون دلار در Upwork به عنوان یک معمار متخصص شیرپوینت و آفیس 365 به دست آورده است.

8. بدون سیاست اداری

فریلنسرها متخصصان مستقلی هستند که خدمات فریلنسری خود را مستقیماً به مشتریان ارائه می دهند. این بدان معنی است که شما می توانید از سیاست اداری اجتناب کنید. شما مجبور نیستید در دفتر باشید و می توانید تصمیم بگیرید که پس از اتمام پروژه، کار با مشتری را متوقف کنید، اگر رابطه را خیلی استرس زا دیدید. در حالت ایده‌آل، می‌توانید قبل از پذیرش قرارداد، متوجه شوید که آیا مشتری مناسب نیست یا خیر، اما می‌توانید در هر زمانی که فریلنس می‌کنید، آن را ترک کنید.

9. مهارت های مدیریت کسب و کار را توسعه دهید

به عنوان یک فریلنسر، کسب و کار کوچک خود را اداره می کنید. شما مسئول یافتن مشتریان و پروژه هایی هستید که می خواهید روی آنها کار کنید و خدمات خود را ارائه دهید. هنگامی که شغلی را برنده شدید، مدیر پروژه هستید و مطمئن شوید که ضرب الاجل های خود را رعایت کرده اید و تمام منابع مورد نیاز برای موفقیت را در اختیار دارید. خارج از مجموعه مهارت های خود، وظایف اداری مانند بودجه بندی درآمد، مالیات بر خوداشتغالی، و صورتحساب مشتریان دارید. Upwork کار با مشتریان را آسان‌تر می‌کند، از پذیرش قراردادها و پیام‌های رفت و برگشتی گرفته تا محافظت از پرداخت.

آیا یک مبتدی در حرفه خود، بدون تجربه، می تواند یک فریلنسر شود؟

چه یک حرفه ای با تجربه باشید و چه تازه کار خود را شروع کرده اید، می توانید یک فریلنسر شوید. مبتدیان می توانند یک مهارت را بیاموزند و سپس پروژه های کوچکتری را برای ساختن پورتفولیو خود انجام دهند. بسیاری از مشتریان به دنبال استخدام افراد مبتدی هستند زیرا با بودجه آنها مطابقت دارد یا مایل به ارائه آموزش هستند.

کسب گواهینامه و تکمیل دوره ها می تواند جای تجربه را بگیرد، به خصوص زمانی که تازه شروع به کار کرده اید. اگر هنوز نمی دانید چه مهارتی را می خواهید ارائه دهید، این مهارت ها در Upwork مورد تقاضا هستند. شما می توانید بسیاری از این موارد را به صورت آنلاین یاد بگیرید یا خودتان آموزش دهید.

آیا دانشجویان می توانند به شغل آزاد شدن فکر کنند؟

فریلنسینگ یک شغل آنلاین محبوب برای دانشجویان است. دانش‌آموزان می‌توانند در زمینه خود یا به‌عنوان شغل آزاد تجربه‌ای به‌عنوان مهارت‌هایی که قبلاً دارند، به دست آورند. فریلنسینگ یک راه انعطاف پذیر برای کسب درآمد خارج از کلاس ها و ایجاد تجربه است. دانش‌آموزان می‌توانند در طول تابستان و در زمان استراحت پروژه‌ها را انجام دهند و سپس در زمان‌های شلوغ‌تر مانند آماده‌سازی برای فینال، از پذیرش مشتریان جدید خودداری کنند.

شغل آزاد خود را شروع کنید

آیا برای شروع کار آزاد در سال 2024 آماده اید؟ این به شما بستگی دارد. به عنوان یک فریلنسر، شما کنترل را در دست دارید و می توانید برای کسب و کار خود تصمیم بگیرید. مشتریان فعالانه به دنبال راه های جدیدی برای رسیدگی به مشکلات خود هستند و خدمات فریلنسری شما می تواند راه حل باشد.

شما می توانید با ثبت نام در حساب کاربری فریلنسر در Upwork و دسترسی به میلیون ها فرصت شغلی فریلنسر، اولین قدم را برای تبدیل شدن به فریلنسر بردارید. در مرحله برنامه ریزی گیر نکنید. شما باید برای تبدیل شدن به حرفه شغلی آزاد خود اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *