در حال بارگزاری

پلنر هدف گذاری طرح پاییز

شما اینجا هستید:خانهدانلودپلنر هدف گذاریپلنر هدف گذاری طرح پاییز
1460
شناسه
cmyk
چاپ رنگی
300 dpi
رزولوشن
A4
سایز
psd.pdf.jpg
نوع
22/8 MB
حجم
4
سند
  • توضیحات

    چرا باید از پلنر هدف گذاری استفاده کنیم ؟

    بدون شک همه انسانها در زندگی برای رسیدن به اهدافی میجنگند. این اهداف میتونن مالی، معنوی یا … باشند. رسیدن و جنگیدن برای اهداف زندگی شاید مهم ترین انگیزه ما برای زندگی کردن باشه. اهداف میتونن در ابعاد زمانی مختلف تعیین و قرار داده بشن. به عنوان مثال بعضی از هدف ها بلند مدت و بعضی کوتاه مدت هستن. برای بعضی ددلاین 2 یا 3 هفته ای قرار میدیم و برای بعضی 2 یا 3 ماه و بعضی 2 یا 3 سال. این برمیگرده به هدف و مدت زمانی که برای تحقق اون لازم هست. نوشتن اهداف و قرار دادن بازه زمانی برای تحقق هدف به زندگی ما برنامه میده، این برنامه وقت و زمان ما رو از بطالت دور میکنه و بهمون کمک میکنه در راستای هدف و رسیدن به هدف حرکت کنیم و از کارهای بیهوده یا کم اهمیت صرفه نظر کنیم.
    در مجموعه پلنیلا، پلنر های هدف گذاری مدت دار با الگو های هفته ای و ماهانه و حتی سالانه طراحی شده و سعی شده نیاز های کاربران در اونها لحاظ بشه. در قسمت اول و بالای صفحه پلنر ها باکسی وجود داره که اهداف کوتاه مدت یا بلند مدت رو باید در اون یادداشت کنید. و در ادامه اگر هدف کوتاه مدت هست از پلنر هدف گذاری روزانه و هفتگی و اگر بلند مدت هست از پلنر ماهانه و سالانه استفاده کنید.

    ابعاد پلنر

    پلنر های مجموعه پلنیلا در 2 نوع سیاه و سفید و رنگی طراحی شده اند. همه این پلنر ها در سایز A4 هستن. در پلنر های رنگی و ورد شما به فایل اصلی دسترسی دارید و اگر قسمتی مورد پسندتون نبود میتونید اونو اصلاح و یا تغییر بدید.

  • نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گالری تصاویر

پلنر هدف گذاری طرح پاییز

شما اینجا هستید:خانهدانلودپلنر هدف گذاریپلنر هدف گذاری طرح پاییز
گالری تصاویر
1460
شناسه
cmyk
چاپ رنگی
300 dpi
رزولوشن
A4
سایز
psd.pdf.jpg
نوع
22/8 MB
حجم
4
سند
9,500 تومان